niedziela, 7 grudnia 2014

Kolejne bombki i nowość! :)

Witam serdecznie w niedzielny poranek.
Dziś znów zasypię Was bombkami, a na koniec pokażę inną wersje mikołaja (wcześniej Wam to obiecałam).
Na początek karczoch w brązach i złocie:

Teraz cekinowa z żółtą kratką:
 
Może jedna pół na pół z żółci i z niebieskim:
 
Tutaj piękny świecący fiolecik:
 
I jeszcze jeden karczoch, tym razem  w zieleniach:

Na koniec, jak już wspomniałam nowość u mnie. Zastanawiałam się jak można wykonać trochę innego niż do tej pory mikołaja, nie mając formy. I rozwiązanie podało Google, pokazując mi parę zdjęć wykonanych już tym sposobem mikołajów. Pojęłam się i ja. Oto efekty. Co Wy na to?
Tina dziękuję za zdjątka :)

Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.
Dżastii.

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)