środa, 10 grudnia 2014

HURA!!! UDAŁO SIĘ!!! :)

Witajcie moi drodzy.
Śpieszę się Wam pochwalić cudownym dla mnie wydarzeniem.
Ostatnio brałam udział w tekturkowym candy organizowanym przez Martę fifi. Polecam odwiedzić jej blog, tworzy wspaniałe rzeczy.
Szczęście się do mnie uśmiechnęło i oto co Marta spakowała w paczuszkę:
Jestem tak szczęśliwa, że nawet nie wiem co mam powiedzieć. W swoim asortymencie mam niewiele tekturek, a te są dodatkowo cudne. Marto bardzo Ci dziękuję.
Natomiast jeśli Wy chcecie mieć u siebie takie tekturki to zapraszam do sklepu Marty TUTAJ. Ma wspaniałe tekturki i jest otwarta na wasze pomysły :)

4 komentarze:

  1. Super sa te tekturki, a biorąc pod uwagę, że je wygrałaś , no to rewelacja ! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam... cieszę się, że się podobają i jestem pewna, że stworzysz z nich niesamowite prace :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)