sobota, 6 grudnia 2014

Anioł decoupage.

Witam serdecznie wszystkich :)
Dziś pokażę Wam znów coś, czego przedtem nie robiła, a teraz się odważyłam. Jest to anioł.
Jest stworzony  techniką decoupage i myślę że nie musi być tylko na choinkę (jest dość spory, ale np na drzwi nada się równie fantastycznie ;)
Wcześniej nie miałam odwagi go zrobić, ale tak się naoglądałam przeróżnych Waszych prac, że postanowiłam: zrobię i ja :) Anioł ma metaliczne skrzydełka (i trochę oczy) i włosy wzbogacone brokatem dla lepszego efektu :)
Jak Wam się podoba?
Tina dziękuję za zdjęcia ;P

I jeszcze z okazji dzisiejszych Mikołajków życzę Wam wszystkiego najlepszego, wspaniałych prezentów i żeby o nikim Mikołaj nie zapomniał ;)

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)