środa, 16 września 2015

Słoiczek w bratki.

Witam,
Dziś pokaże Wam mały słoiczek na przyprawy, który czekał na swoją chwilę aż się doczekał :)
 Chyba po prostu musiałam mieć na niego natchnienie i obmyślić jaki wzór powinien się tam znaleźć. Stanęło na bratkach. Po obu stronach są inne kwiatuszki:
Wieczko ozdobione złotą farbą oraz małymi polnymi bratkami. Jest i pszczółka.
Całość pokropkowałam złota farbą za pomocą grubej gąbki :)
Nie wiem czy jest to widoczne, ale na bokach słoika jest naklejony kwiatek, a szkło zrobiłam matowe, chciałam żeby nie było pomalowane farbą ale też nie całkiem przezroczyste.
Swój mały słoiczek zgłaszam na wyzwanie trwające na wspaniałym blogu Zuzy - Decu Style
Za zdjęcia podziękowania dla Tiny :)
Gorące buziaki.
Dżastii.

10 komentarzy:

  1. No świetny słoiczek zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!!! Bratki wyglądają super :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ....super te pojemniczki :) pomysłowe:) Bardzo dziękuje za tak miły komentarz na essach :) na pewno gdzieś się spotkamy :)....w dobie internetu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowy ten słoiczek :)
    Fajnie wyszedł ,tym bardziej ,że ma taki nie typowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. A ja mam dużą kolekcję słoiczków jeszcze nie zagospodarowanych. Pozwolisz, że się zainspiruję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak :) Cieszę się że moja praca jest dla Ciebie inspiracją :)

      Usuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)