środa, 13 czerwca 2018

Różana sztalugowa.

Witajcie kochani,
dziś pędzę do Was z kolejna dawka miłością do produktów Craft O`Clock. 
Dziś różana karteczka sztalugowa - ślubna.


Karteczka jest pełna różyczek.


Rameczka dwuwarstwowa z piękna tekturka z Filigranek :)


Środek z tym samym motywem i kolorem :D


I na koniec oczywiście złożona :D
Ja nie wiem dlaczego wcześniej nie robiłam takich kartek, ale potwornie mi się podobają. 
Może zrobię na nie jakiś tutorial? Co Wy na to? :)


Użyłam tez maski i super lekkiej pasty z Agaterii. 


I te cudowne elementy do wycinania :)


Czekam na Wasze komentarze i serdecznie pozdrawiam :)
Dżastii

4 komentarze:

  1. Miłość w pełni uzasadniona - karteczki prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyno! Cudowna Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. So stunning and beautiful!! I love the design and the papers!! So gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)