środa, 20 czerwca 2018

Dziś zaśpiewa Wam ptaszek - ukwiecona.

Cześć kochani,
ze wszystkich prac czekających na publikację na dziś wybrałam właśnie tę. Jeszcze tak dużo czeka na Was, ale jestem już na dobrej drodze. Już niedługo kolejne nowości.
A tymczasem znów mocno kwiatowa, z połączenia dwóch fajnych kolekcji (Studio75 i
Piątek Trzynastego).


Przestrzenna, uniwersalna, zwracająca uwagę, czarno-beżowo-różowa :) 


Poznajecie wykrojnik Craft Passion? Kto powiedział ze zawsze musi być całą serwetką :D
Miejsce dla siebie znalazła tez rameczka z masy plastycznej:) Ehh i ten uroczy ptaszek :)


Powycinałam też kilka kwiatków i listków.


Mam nadzieję  że ta praca tez przypadnie Wam do gustu :)

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)