czwartek, 7 czerwca 2018

Zakochana w Craft O`Clock

Cześć! 
Dziś znów mocno kwiatowa praca, u mnie to już chyba w standardzie, ale tym razem powalające tu są papiery. Kocham róże, na pewno o tym wiecie, a te są po prostu boskie. I te zestawienia kolorów. No ja jestem zakochana!!!


Markę Craft O`Clock poznałam na zlocie Craft Wawa w lutym 2018 roku podczas pokazu robienia Shaker box z papierów tej firmy. Prowadziła go Joanna Nowik http://feblik.blogspot.com/. Po tym pokazie od razu zaopatrzyłam się z papiery, nie wiedziałam jakie wybrać i najlepiej mieć wszystkie:)


To pierwsza kartka którą z nich zrobiłam, ta krateczka już jest na papierze, fantastycznie co? :)
Niedługo kolejna kartka, w której pokaże jak fantastyczne są te papierki.


Zapraszam do śledzenia :)
Dżastii.

4 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)