piątek, 22 stycznia 2016

Etui na okulary :)

Witam.
Co robiliście na prezenty dla swoich najbliższych? Ja ostatnie robiłam na święta i teraz powoli się zastanawiam co by tu na urodziny, imieniny, dzień babci...itd.
największy problem u mnie jest taki, że mam w ogół prawie samych mężczyzn :) Ciężko dla nich coś zrobić.Na święta dałam rodzicom etui
 Tacie motocyklowe:



 Mamie kwiatowe:


 Prezentują się ślicznie. Spodobał mi się ten pomysł i ta forma:)
Pomysł podrzuciła mi koleżanka z pracy, która poprosiła mnie o zrobienie etui.Dla niej zrobiłam takie, zgodnie z życzeniem  :)


Ti żywsze kolorki :) Idealne dla myśliwego :)
A tak wyglądały tuż przed pomalowaniem :)

Jak Wam się podoba? Takie etui na pewno byłoby też dobre dla babci i dziadka :)
http://cherrycraftpl.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-14-babcia-i-dziadek.html
http://like-chellenges.blogspot.ie/2016/01/wyzwanie-12.html
W mojej decoupagowej karierze to pierwsze etui :)
Pozdrawiam.
Dżastii.

5 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo mi się podobają, chyba najbardziej kwiatowe, ale to ze względu na wzór, bo jakość wykonania, mucha nie siada ! Czym lakierowałaś, bo jest fantastycznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z motocyklem mój faworyt :) dziękuję za udział w zabawie na blogu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super pomysł :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!Jestem pod wrażeniem pomysłu.
    Prosze rozważyć moją prośbę - chciałabym kupić takie etui z motocyklem.
    Mogę prosić o odpowiedz na adres:irena.kacz@interia.pl
    Serdecznie pozdrawiam :)
    Irena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)