sobota, 2 stycznia 2016

Choinka mixmedia.

Witam.
Co myślicie kiedy wspominacie o świętach? O karnawale? Jak dla mnie musi być choinka i musi być błyszcząco. Taka właśnie jest moja praca:)

Śnieg, brokat, mgiełki, farby, sznurki, tusze, pudry do embossingu, stemple, dzwoneczki - wszystko ze sklepu PaperConcept :)
Jak widać dekoracja jest z obu stron :)


Baza jest drewniana :)
I tą choineczkę błyszczącą zgłaszam na karnawałowe wyzwanie w PaperConcept: http://blog.paperconcept.pl/2015/12/wyzwanie-11-karnawal/
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie :).
Dżastii.

3 komentarze:

  1. O ja uwielbiam wszystko co błyszczące, nawet na co dzień (choć wtedy oczywiście nie do przesady), ale w świeta jak najbardziej musi być. Choineczkę sobie zrobiłąś uroczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka jest zdecydowanie błyszcząca, brokatowa, jednym słowem karnawałowa. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)