środa, 23 września 2015

Żółty górą :)

Witam.
Dziś mam dla Was kolejną pracę zrobioną na wyzwanie. Tym razem to karteczka.
 Mam nadzieję że to widać, bo oprócz pasków na kartce jest też kratka zrobiona farbą akrylową.
Na rogach jest stempelek i brokat (puder do embossingu).
 Kwiatki zrobiłam sama. Serduszko jest z masy plastycznej.
 Tekturkowy napis również potraktowałam pudrem ;)
Pracę zgłaszam na wyzwania:
http://scrapek.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-nr-38-w-kratke-w-linie-i-mae.html
Oby Wam się spodobała :)
Pozdrawiam.
Dżastii.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka, taka jesienna...Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobała się, spodobała:) Na kartce dużo i ładnie się dzieje:)
    Fajnie wykorzystałaś paseczki !
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)