czwartek, 11 czerwca 2015

Z czołgiem na Komunię :)

Witam.
Dziś pokaże Wam pracę zrobiona na zamówienie dla małego mężczyzny z okazji jego Pierwszej Komunii Świętej :) Jak na taka okazje praca nietypowa, ale dla młodego miłośnika czołgów idealna.
Zastosowałam kilka warstw, sznurek, tekturkę i kilka innych drobnych dodatków.
W efekcie końcowym powstała męska praca, ale jednocześnie lekka z powodu minimalnych dekoracji.
Grafikę czołgu znalazłam w internecie, natomiast napis wymyśliłam sama :)
Pracę zgłaszam na męskie wyzwanie w Digi Scrap, szczegóły TUTAJ
oraz wyzwanie warstwowe w Scrapgangu, szczegóły TUTAJ
Pozdrawiam.
Dżastii.

6 komentarzy:

  1. Karteczka rewelacyjna!!! i bardzo pomysłowa!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale maszyna :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrapgangu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna dla miłośnika militariów, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)