sobota, 13 czerwca 2015

Sówka mądra główka.

Witam.
Dziś dla Was kolejna wyzwaniowa praca. Tym razem z sowim motywem. Chyba jeszcze nie używałam sówek w pracach ale to się musi zmienić :)

Sówki wycinane są przeze mnie. Sama wyrysowałam wzór oraz wycięłam patrząc na inne już gotowe w internecie. Wiem że są podobne wykrojniki do sówek, ale ja nie mam maszynki.
Sowia para może stanowić idealny prezent na ślub. Dlatego też w takiej intencji stworzyłam kartkę.
Jak widać praca zrobiona jest warstwowo
A w środku delikatna dekoracja z perełek :) Również ręcznie wyklejana
Kartka inspirowana jest wyzwaniami:
Cherry Craft

Projekt Wagi Ciężkiej
Chciałam się jeszcze podzielić z Wami dzisiejszym Ogólnopolskim Zlotem Scrapbookingowym w Warszawie, na którym udało mi się być, ale nie mam już sił. Zrobię to innym razem. Życzę udanego wieczoru.
Pozdrawiam.
Dżastii.

7 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki a sówki wyglądają wspaniale :)

    Zapraszam do wymianki wakacyjnej
    http://mojswiat-handmade.blogspot.com/2015/06/pocztowka-z-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ urocze! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle urocze sówki :) piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za pomysłowość i kreatywność !! Efekt końcowy wyszedł zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sóweczka, właściwie dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te sówki :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)