wtorek, 26 maja 2015

Na dzień mamy :)

Witam.
Dziś Dzień Mam, więc i dla mojej mamy powstała szczególna praca, w jej ulubionej kolorystyce.
Karteczka od jej wszystkich dzieci (ja i 3 młodszych braci) prosto z serduszka :D
 Wykorzystałam nowy stempelek z serii SANTORO
 Oraz stempelek od MARGO LA
 Trochę tekturek i perełek w płynie :)
 Nie wiem czy jest to widoczne, ale użyłam medium do efektu 3D po raz pierwszy.
 Oraz beżowe materiałowe kwiatki.
Inspiracją do powstania pracy były wyzwania:
1. Bee Scrap i BLOG HOP
2. Scrapgang i WYKREŚLANKA znalazłam i użyłam: tekturka, niebieski, sznurek, kwiaty, perełki, tusz.
3. Craft Style i DLA MAMY
MAMO!!! Jesteś cudowna. Zawsze byłaś i wciąż jesteś dla mnie wsparciem. Pamiętaj że zawsze możesz na mnie liczyć. Jestem daleko, ale mam nadzieję że wiesz jak gorąco Cię całuje :*:*:*

Was za to pozdrawiam i życzę udanego dnia mamy. Wszystkiego najlepszego wszystkim mamom.
Dżastii.


13 komentarzy:

  1. Piekna karteczka na Dzień Matki :)
    P.S. Karteczki z Kopciuszkiem możesz pożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest piękna!! Dziękuję za udział w Blog Hopie Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Mama z pewnością bardzo szczęśliwa :) Dziękuję za zgłoszenie w CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo i stylowo. Piękna kartka. Dziękuję za udział w zabawie Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i stylowo. Piękna kartka. Dziękuję za udział w zabawie Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka, robiona ręcznie jest wyjatkowym prezentem, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Wspaniała karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza karteczka.:)
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapgangiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka. DZiekujemy za podzielenie sie swoja praca na CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo się zastanawiałam jaki prezent dla mojej mamy byłby odpowiedni. Chciałabym dla niej zdjąć gwiazdkę z nieba gdyby się dało, jest pod każdym względem idealną mamą <3 Na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy myślę, że najlepsze prezenty można wybrać i jeszcze wygodnie zamówić w sieci. Spokojnie jest jeszcze czas na zastanawianie się, do 26 maja kilka tygodni jeszcze zostało. Szklanki, kieliszki, może coś z małego agd albo piękny obrus?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)