wtorek, 26 maja 2015

Na dzień mamy :)

Witam.
Dziś Dzień Mam, więc i dla mojej mamy powstała szczególna praca, w jej ulubionej kolorystyce.
Karteczka od jej wszystkich dzieci (ja i 3 młodszych braci) prosto z serduszka :D
 Wykorzystałam nowy stempelek z serii SANTORO
 Oraz stempelek od MARGO LA
 Trochę tekturek i perełek w płynie :)
 Nie wiem czy jest to widoczne, ale użyłam medium do efektu 3D po raz pierwszy.
 Oraz beżowe materiałowe kwiatki.
Inspiracją do powstania pracy były wyzwania:
1. Bee Scrap i BLOG HOP
2. Scrapgang i WYKREŚLANKA znalazłam i użyłam: tekturka, niebieski, sznurek, kwiaty, perełki, tusz.
3. Craft Style i DLA MAMY
MAMO!!! Jesteś cudowna. Zawsze byłaś i wciąż jesteś dla mnie wsparciem. Pamiętaj że zawsze możesz na mnie liczyć. Jestem daleko, ale mam nadzieję że wiesz jak gorąco Cię całuje :*:*:*

Was za to pozdrawiam i życzę udanego dnia mamy. Wszystkiego najlepszego wszystkim mamom.
Dżastii.


11 komentarzy:

  1. Piekna karteczka na Dzień Matki :)
    P.S. Karteczki z Kopciuszkiem możesz pożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest piękna!! Dziękuję za udział w Blog Hopie Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Mama z pewnością bardzo szczęśliwa :) Dziękuję za zgłoszenie w CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo i stylowo. Piękna kartka. Dziękuję za udział w zabawie Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i stylowo. Piękna kartka. Dziękuję za udział w zabawie Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka, robiona ręcznie jest wyjatkowym prezentem, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Wspaniała karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza karteczka.:)
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapgangiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka. DZiekujemy za podzielenie sie swoja praca na CraftStyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)