środa, 25 marca 2015

Moja mała armia + CANDY? :)

Cześć wszystkim! :)
Dziś post z niespodzianką ;)
Chciałam dziś Wam przedstawić moja małą cekinową armię... kurczaków ;)

Jak widać trzy sztuki ze wszystkich wyróżniają się trochę innymi cekinami ;)
Jeden z nich odważny będzie reprezentantem, który pozując pokaże Wam jak każdy z nich wygląda ;)


Chciałby ktoś z Was go przygarnąć? Jeśli tak to proszę zgłaszajcie się w komentarzu pod tym postem. Spośród zgłoszonych do 31.03.2015 r. do godziny 22:00 osób wylosuję jedną, do której już 1 kwietnia pofrunie ten odważny kurczak. W komentarzu proszę o wpisanie adresu do swojego bloga. Będzie mi miło jeśli nowe osoby staną się moimi obserwatorami, ale nie jest to wymagane. Jedynymi koniecznymi warunkami jest komentarz i posiadanie aktywnego bloga. Wszystkie Wasze blogi oczywiście odwiedzę ;) Wiem, że czasu jest mało, ale pomysł na posłanie kurczaka w świat powstał w trakcie pisania tego posta ;) Na końcu posta znajdziecie banerek, który można udostępnić na swoim blogu (dla mnie banerki są pomocne). Im nas więcej tym weselej ;) Serdecznie zapraszam.
Moja mała armia z profilu ;)
Wielkie podziękowania dla Tiny za dzielne fotografowanie moich prac.
Jeszcze banerek rozdawajkowy dla zainteresowanych:
Zapraszam i ściskam gorąco.
Dżastii.

12 komentarzy:

  1. Przepiękne kurczaczki,i ustawiam się w kolejce po jednego z nich.http://wmoimkoszyczku.blogspot.com.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaczki słodziaczki, też chcę takiego :-)

    hand-stitchedbyannette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę!!! :D Ale nie mam bloga... ;( Smutam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz takie szczęście w przeciwieństwie do moich blogowych koleżanek, że masz wszystko co chcesz i ile chcesz ;) Dla mojego fotografa robótkowego wszystko :)

      Usuń
    2. Ba! Przez chwilę posiadam wręcz wszystkie z Twoich piękności! :D Tyle wygrać... ^^

      Usuń
  4. ja też takiego odważnego słodziaka chcę:)

    dekupagekinii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczak jest uroczy :) staję w kolejce po szczęśliwe losowanie, pozdrawiam
    anagramdorotydrooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, słodkie kurczaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uffff, trafiłam tu w ostatniej chwili, bardzo się cieszę i oczywiście ustawiam w kolejce po cudownego kurczaczka:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)