piątek, 26 czerwca 2015

Udało się!!! :)

Witam.
Dziś znalazłam luźniejszą chwilę więc spieszę się pochwalić :)
Udało mi się zdobyć nagrodę, być wyróżnioną w wyzwaniu Blog Hop na blogu Bee Scrap. Nawet nie wyobrażacie sobie mojej radości.
Moją pracą która się spodobała była karteczka na Dzień Mamy
Tutaj znajdziecie szczegóły ogłaszające zwycięzców http://beescrapshop.blogspot.com/2015/06/sypiemy-nagrodami.html
W nagrodę otrzymałam taki oto kubeczek malowany ręcznie. Dotarł do mnie wprost od Karoliny.

Karolinko bardzo Ci dziękuję. Jest śliczny, a w pracy już mi go zazdroszczą :D
Skoro już pochwaliłam Wam się moją ogromną radością i ślicznym kubeczkiem to zmykam już, bo późno.  Życzę spokojnej nocy i udanego dnia :)
Dżastii.

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)