środa, 6 maja 2015

Eko wianek.

Witam serdecznie :)
Dziś wianek. Wiem że tym razem piszę bardzo późno, ale czasu wciąż brak...
W moim wykonaniu nie ma wiele wianków, a ten miał być eko. Użyłam więc trochę eko produktów :)
Kwiaty zrobiłam z pasty modelarskiej i pomalowałam rozwodnioną farbą akrylową.
Płotek z podpalonych zapałek.
Przyznam się że motyw płotka podpatrzyłam kiedyś w jednej z prac Eli. U niej wyglądał całkiem inaczej ale jednak był :)
Motylka zrobiłam przy pomocy techniki decoupage.

Dodałam tekturkę w Wycinanki oraz trochę szyszki ;P

Efekt końcowy zgłaszam na wyzwania, które mnie zainspirowały do stworzenia wianka:
CraftBar

Paperconcept (w tym sklepie zakupione prawie wszystkie materiały do tej pracy: oponka styropianowa, sznurek, tekturka, serwetka z motylem, pasta modelarska, perełki żółte z zestawu).
http://blog.paperconcept.pl/2015/04/wyzwanie-nr-3-praca-w-stylu-eko/
Pozdrawiam.
Dżastii.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny wianek. Niesamowicie podoba mi się Twój pomysł z użyciem łusek szyszki jako ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny. Moze fajnie wygladac rowniez na swieta z bialymi gwiazdkami albo roznej wielkosci bombkami

    Zapraszam do siebie http://czystakartazycia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle pomysłowe wykonanie, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)