niedziela, 31 maja 2015

Znalazłam coś ciekawego :)

Witajcie.
Miło mi że do mnie zaglądacie :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Dzisiaj pokażę Wam co ciekawego znalazłam w jednym z popularnych hipermarketów. Znalazłam to zupełnie przypadkiem szukając zabawki dla pewnego milusińskiego. Sama się zdziwiłam :)
O co chodzi? O pastele do tkanin. Ale najpierw mój twór :)
W końcu mogłam to zrobić:) Mogłam nareszcie rysować na tkaninie. Może nie jest to doskonałe według specjalistów w tej dziedzinie, ale dla mnie cudeńko :P  Teraz coś o pastelach...
Tak jak wspomniałam, znalazłam pastele do tkanin w jednym z hipermarketów. Kosztowały niewiele, ponieważ wówczas zapłaciłam za nie 16.99 zł. Była co prawda jakaś promocja, ale znamy promocje marketowe, normalna cena jest nieznacznie większa. Ale to nie jest cena za same pastele lecz za taki fajny zestaw:
Nawet firma jest znana więc źle być nie mogło :) W skład zestawu wchodzi: 7 kolorów pasteli, długopis żelowy do tkanin, bawełniana torba ecru, szablony z alfabetem.
 Kiedyś w internecie znalazłam obrazek pawia i już wtedy pomyślałam, że chciałabym mieć taką torbę. Dzięki pastelom jest :) Po pomalowaniu pastelami kolory są bardzo wyraźne i obrazek jest klejący

Aby utrwalić rysunek trzeba jedynie przeprasować go przez papier śniadaniowy. Tak zrobiłam.
Napis zrobiłam przy pomocy szablonów długopisem z zestawu.
Ponieważ podczas tworzenia torby inspirowałam się wyzwaniami, to zgłaszam swoją pracę na wyzwania: Przyda się , Rapakivi oraz Scrapek.pl
Niecierpliwie czekam na Wasze komentarze :)
Pozdrawiam.
Dżastii.





2 komentarze:

  1. Świetna sprawa, nie wiedziałam ze coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie fajne! Świetnie wyszło! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)