piątek, 16 sierpnia 2019

Sparowane tagi

Cześć kochani,
w piątkowe popołudnie przychodzę do Was z tagami, a dokładniej z parą tagów. Przy pomocy odrobiny mediów, tagowych baz oraz papierów Craft O`Clock zrobiłam sparowane tagi. Sami zobaczcie.
 Pierwsze zdjęcie kryje w sobie jeszcze małą tajemnicę ale w kolejnych już zobaczycie co dokładnie mam na myśli.  Prace wykonałam na bazach Rzeczy z papieru, tło to rozwodnione farby z maskami Agateria. Całą kompozycję tworzy połączenie papierów Craft O`Clock z kolekcji Bold&Glamour, tekturkami Twoja Tekturka oraz kwiatami WOC.

Oczywiście na dole posta znajdziecie listę produktów. Mam nadzieję ze zainspirowałam Was do działania i stworzycie coś pięknego z produktów dostępnych w Sklepiku Gosi :)



 Do projektu wykorzystałam:

Pozdrawiam mocno.

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)