piątek, 9 sierpnia 2019

Różano-embossingowe karteczki ślubne

Cześć  kochani,
dziś przychodzę do Was z różanymi karteczkami ślubnymi z pięknej kolekcji LemonCraft "GROW OLD WITH ME". Do tego dodałam embossing i w zasadzie nic więcej ni było  potrzeba.
Oczywiście po wszelkie szczegóły i więcej zdjęć mojej pracy ale także koich koleżanek zapraszam na blog sklepiku --> TUTAJ



Delikatne,eleganckie róże w pięknym herbacianym kolorze, które wycięłam z arkusza papierów LemonCraft są cudowną dekoracją kartek. Koniecznie zobaczcie pozostałe kwiatowe kolekcje papierów tego polskiego producenta i koniecznie pokażcie nam swoje prace z ich wykorzystaniem w komentarzu na Facebookowym Fanpage Sklepiku Gosi pod zdjęciem akcji #promujemynaszePolskie z Lemoncraft.





Produkty które wykorzystałam:

Pozdrawiam i życzę udanego, oczywiście twórczego weekendu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)