piątek, 12 lipca 2019

Bardzo kwiatowa karteczka ślubna dla Sklepiku Gosi.

Cześć kochani, 
dziś przychodzę do Was z bardzo ukwieconą karteczką ślubną w formie folderu zamykanego na wstążeczkę. Dodatkowo świeci się na złoto. Szczegóły oczywiście znajdziecie na blogu
SKLEPIKU GOSI


Wszystko dlatego że kocham pudry do embossingu z firmy Agateria. Mają mnóstwo pięknych kolorów, a złoty , srebrny i miedziany są tak fantastycznie uniwersalne, że używam ich do wielu prac. Prawie za każdym razem gdzieś przemycę embossingowy detal. Jest to puder drobniutki, więc spokojnie możecie go używać do detali. Ja udekorowałam tym razem złotym pudrem tło. Możecie do tego użyć dowolnej maski, a w naszym sklepiku mamy duży wybór, również z AGATERII :)


Zachęcam Was serdecznie do udziału w naszej lipcowej akcji #promujemynaszepolskie z Agaterią. Ciekawa jestem czy Wy też używacie tych pudrów do embossingu i jaki kolor podoba Wam się najbardziej. Udostępniając pod zdjęciem promocyjnym swoją pracę macie szansę na super nagrodę :)
Zajrzyjcie TUTAJ.




Użyłam:
Pudry AGATERIA

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia następnym razem :)

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)