piątek, 26 lipca 2019

Album harmonijkowy dla Sklepiku Gosi

Cześć kochani, 
dziś mam przyjemność przestawić Wam album harmonijkowy, który powstał z połączenia papierów, stempli, embossingu oraz dobrej zabawy. Taki album jest wyjątkowym upominkiem na specjalną okazję, ale także świetną pamiątką z jakiegoś wydarzenia. Album powstał jako inspiracja dla Sklepiku Gosi. Zapraszam serdecznie na BLOG, żeby zobaczyć więcej o mojej pracy i moich koleżanek z DT :)


Do ozdobienia albumu użyłam stempli, pudrów i maskę od Agateria Craft. 
Maska, której użyłam pasuje na wiele okazji, zacząwszy od urodzin, a kończąc na świątecznych pracach. Wszystkie użyte przeze mnie stemple są produktem naszej firmy miesiąca, łącznie z miedzianą krateczką oraz napisem. Napis natomiast jest doskonałym przykładem jak pięknie sprawdzają się pudry do detali. Ja je uwielbiam, a Wy? Dołączcie no naszej zabawy z Agaterią na fanpage Sklepiku Gosi na Facebooku pokazując nam Wasze prace z produktami Agaterii.


Jak widzicie w swojej pracy użyłam wykrojnika Craft Passion, ale pamiętajcie, że w naszym sklepiku możecie kupić wycięty wzór oryginalnej serwetki
Oczywiście nie tylko tej, sami zobaczcie -->KLIK<--


 Więcej zdjęć na blogu sklepiku.

Wykorzystałam:

Pozdrawiam Was serdecznie

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)