wtorek, 27 listopada 2018

TAGi - jednorożec i Teemo :)

Cześć kochani,
dziś przybywam do Was z dwoma zupełnie różniącymi się od siebie tagami, które łączy jedno – liczby. No może jeszcze łączy ich kolekcja papierów. Tagi zrobione z papierów Caft O’Clock – Basic #10. W wersji chłopięcej dodałam Basic #04 i Basic#09, natomiast w dziewczęcej arkusz 04 z kolekcji Felici`Tea`. Mam nadzieję ze zmotywują Was do udziału w wyzwaniu, które znajdziecie na blogu Art Piarkownicy.
Zapraszam też do odwiedzin na blogu firmowym Craft O`Clock, gdzie moje koleżanki pokazują swoje piękne prace.

Pierwszy tak jest słodki, dziewczęcy koronkowy, delikatny


 Liczby podkleiłam GUZIKAMI, stanowią one tez dodatkową ozdobę.


Chłopięcy TAG jst mocno mediowy, ciemniejszy, nawiązujący do jednej z ulubionych gier mojego brata - i mojej - League of Legends. stempel przedstawia Teemo :)







Ściskam Was mocno.

1 komentarz:

  1. Justynko! Super są te tagi, Dla dziewczynki bardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)