sobota, 17 listopada 2018

Album i TAG -nowa pudrowa kolekcja Craft O`Clock

Witajcie kochani!
Delikatność, pudrowe kolory, piękne kwiaty i grafiki to coś co sprawia że nie mogę oprzeć się kolekcji Felici'Tea`. Idealne zestawienie kolorystyczne do wielu projektów, o czym sami się na pewno niebawem przekonacie :) Ja zrobiłam z niej trochę nietypowy album harmonijkowy oraz do kompletu tag. Nietypowy, bo otwiera się go w górę (Przepraszam Was za zdjęcia, nie miałam jak to przestawić). Wykorzystałam arkusz 04 oraz arkusz 05 z dużych formatów, pozostałe z zestawu małych arkuszy. Dodatkowo nie mogłam się oprzeć i pocięłam niezastąpiony dla tej kolekcji zestaw dodatków do wycinania. Kompozycję dopełniłam NAPISAMI z kolekcji.









Zapraszam na blog sklepu Craft O`Clock, żeby zobaczyć co pięknego wykonały moje koleżanki z DT

Pozdrawiam.



1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)