czwartek, 6 listopada 2014

Podziękowania na pożegnanie - karteczka.

Witam wszystkich serdecznie w ten piękny jesienny, słoneczny dzień :)
Ostatnio coraz więcej się dzieje, ale o tym może innym razem. Dziś pokażę Wam karteczkę, którą zrobiłam dla mojej odchodzącej koleżanki z pracy od całego Wydziału.
Chciałam, żeby była inna niż wszystkie moje do tej pory i wymyśliłam taką
 Widziałam tą formę kartki już wiele razy, ale nigdy nie miałam odwagi i dobrego powodu, żeby spróbować. Teraz znalazłam aż dwa powody. Pierwszym to właśnie odejście z pracy mojej koleżanki i chęć podarowania jej czegoś wyjątkowego, a drugim wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów.
Tutaj zbliżenie kwiatków:
Karteczka jest o tyle inna że kartka nie jest otwierana, a strona na życzenia jest chowana do doniczki
Kartkę przyozdobiłam magiczną wróżką i stempelkiem ;)
Oczywiście dziękuję Tinie za śliczne zdjęcia.
Kartkową doniczkę zgłaszam oczywiscie na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów, szczegóły znajdziecie TUTAJ

A teraz kilka słów dla mojej koleżanki, która czasami tu zagląda ;)
Jagódka, co prawda nie będziemy się już widywały, ale mam nadzieję ze kontaktu nie stracimy. Chcę podziękować Ci za pomoc, nie tylko w pracy ale i w życiu prywatnym. Dziękuję za zaufanie jakim mnie obdarzyłaś i pamiętaj, że jeśli potrzebujesz pomocy, porady, czy chociażby pogadać to wal do mnie jak w dym :D Życzę Ci powodzenia w nowej pracy i żeby była chociaż troszkę spokojniejsza niż dotychczasowa. Życzę dobrego, wyrozumiałego szefa, kontaktowych i sympatycznych współpracowników. Nigdy się nie poddawaj i nie zmieniaj :)

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na pożegnanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyko, i oczywiście reszcie załogi NWa7 dziękuje za super spędzony wspólnie czas i piękne pamiątkowe prezenty. Kartka jest śliczna, tak samo jak moje wyjątkowe lusterko. :) Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  3. śiwtny pomysł, świetan karteczka , i bardzo sympatyczne pożegnanie. No cóż samo życie tam my gdzie praca dla nas. dziekuje za odwiedziny u mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No i spodobała się :-) Inaczej być nie mogło :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)