sobota, 28 września 2013

Zabawa z fotografią - part.2

Kolejna cześć zabawy z fotografią. Tym razem wykonałam zamówienie.
Powierzchnia inna niż ostatnio, bo do wykonania tego przedmiotu użyłam podkładek korkowych w różnych rozmiarach.
Co prawda nigdzie tego nie widziałam i wpadłam sama na takie połączenie, ale pewne już wcześniej ktoś to wymyślił ;/ Nawet jeśli tak to ja i tak jestem zadowolona z faktu, że padłam sama na ten pomysł. :)
 Oczywiście osoba będąca na zdjęciach została poinformowana o tym, że znajdzie się na blogu i nie miała nic przeciwko :)
 Wszystkie zdjęcia robione były nocą przy świetle żarówkowym, więc tym bardziej ogromne dzięki dla mojego fotografa. Poniższe zdjęcie nie jest wyraźne, ale postanowiłam je wstawić, bo wydaje mi się że troszkę bardziej widać różniący się kolor średniego kółka.
Foto by TINA :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)