sobota, 28 września 2013

Zabawa z fotografią - part.1

Pewnego ciepłego słonecznego weekendu siedząc w czterech ścianach mieszkania pomyślałam, że może warto pobawić się ze zdjęciami. Pomysłów było sporo, ale postanowiłam wypróbować różne powierzchnie. Tak też wykorzystałam zakupioną kiedyś w empiku podstawę pod obrazek.

Foto by TINA :)

Niestety jak zawsze trochę przesadziłam i niepotrzebnie domalowałam farbą elementy pomiędzy zdjęciami. No ale trudno. Pierwsza próba za mną.
Zaznaczam, że zdjęcia nie są przyklejane na powierzchnię, zastosowany jest tu preparat do przenoszenia druku na powierzchnię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)