niedziela, 29 marca 2020

Zdobię dom na Wilekanoc - layout dla Tekturkowo

Witajcie kochani,
dziś przychodze do Was z wiosenną pracą, która wprowadzi trochę koloru i swiątecznej radości do naszego mieszkania. Mam nadzieję, że poprzez jej pokazanie do Was też odrobina wiosny dotrze. moją dekoracją będzie layout zrobiony na okrągłej bazie  HDF z Tekturkowo.

Oczywiście nie mogło tu zabraknąć tekturek, szczególnie moich ulubionych - grawerowanych. Niektóre z tekturek pomalowałam kolorami występującymi na papierach. Wybrane przeze mnie tekturki wraz z papierami Craft O`Clock kojarzą mi się z budzącą się do życia roslinnością, a tym samym nadzieją. Zachęcam Was do zabawy warstwami. Tekturki na pewno Wam w tym pomogą. 
poniżej więcej zdjęć oraz lista użytych produktów.






Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wielu twórczych pomysłów.
Wykorzystałam:
  
   
   

1 komentarz:

  1. Titsanium Skin Care: Titsanium Skin Care - Titanium
    Titsanium titanium apple watch band Skin Care, titanium flash mica also called remmington titanium Titsanium Skin Care, is a facial and skin care product developed by 2013 ford focus titanium hatchback T.I. and raft titanium has earned the nickname “Tits" because of its

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)