poniedziałek, 4 listopada 2019

Wyzwanie #38 - Śniegu nam trzeba - praca z pastami

Witajcie kochani!
Tak szybko leci czas, że ledwo się obejrzeliśmy a tu już listopad. Skoro listopad to czas na nowe wyzwanie w Sklepiku Gosi! Za oknem coraz chłodniej, pojawiają się pierwsze przymrozki, miejscami mróz pokazuje nam pięknie już zimowy krajobraz. Może czas na trochę śniegu! Zapraszam do udziału w wyzwaniu z użyciem past. 


Na Wasze zgłoszenia czekamy do 24 listopada.

 Zwycięzca otrzyma baner oraz bon zakupowy na kwotę 30 zł

Serdecznie zapraszam do zgłaszania swoich prac TUTAJ

Czeka tam na Was więcej inspiracji.

Na koniec jeszcze moja interpretacja tematu z użyciem past strukturalnych z naszego sklepiku oraz farb w proszku i tekturki z napisem od "Twoja Tekturka" (producenta listopada w akcji Promujemy Nasze Polskie).
Użyłam:


Pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)