środa, 13 listopada 2019

Karteczka świąteczna dla Sklepiku Gosi

Cześć kochani,
dziś chciałam połączyć w jednej pracy dwie zabawy które równocześnie prowadzimy na naszym sklepikowym blogu. Mam dla Was kartkę świąteczna oprószoną śniegiem, nie do końca papierową.
Koniecznie odwiedzajcie BLOGA SKLEPIKU GOSI, gdzie dziewczyny praktycznie codziennie mają dla Was dawkę inspiracji :)


Tą kartką świąteczną chce Was zachęcić do udziału w naszych dwóch zabawach.

Pierwszą jest wyzwanie prowadzone na blogu Sklepiku Gosi, w którym w tym naszym zadaniem jest użycie past. Dostępnych jest bardzo dużo past, które możecie wykorzystać. W sklepiku dostępne jest kilka rodzai ZOBACZ TUTAJ. Szczerze polecam te z brokatem, są piękne.
W mojej karteczce użyłam pasty śniegowej - zarówno na gałązkach jak i na napisie.

Drugą zabawą jest comiesięczne "Promujemy Nasze Polskie".
Akcja prowadzona jest na fanpage na Facebook. W tym miesiącu bawimy się z marką Twoja Tekturka. Piękne wzory Kasi Kowalczuk ZNAJDZIESZ TU.
Swoje prace możecie wrzucać pod postem przypiętym ze zdjęciem akcji. Na koniec zostanie wybrany zwycięzca :)
W mojej pracy napis i rameczka są własnie od Twoja Tekturka :)


Dodatkowo użyłam wycisków z  masy plastycznej superlekkiej lekko przetartymi farbą.


Wykorzystałam:

Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na Wasze pomysły :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)