piątek, 25 października 2019

Podręczny zeszyt świąteczny dla Sklepik Gosi

Cześć kochani,
dziś przychodzę zarazić Was trochę świątecznym klimatem, którego w naszym hobby jest w okół coraz więcej. Oprócz zabawy papierem lubię też zabawy wstążkami. Robię z nich bombki, dlatego wstążek mam całe mnóstwo. Jak zapamiętać co mam, jaki kolor dokupić i jak dopasować? Pomyślałam o próbkach z podpisami umieszczonymi w zeszycie, dlatego staremu poniewierającemu się w domu zeszycikowi dodałam świątecznego klimatu. 



Zeszyt był w miękkiej oprawie, więc żeby posłużył mi długo obłożyłam jego okładkę laminowanym papierem z Craft O`Clock. Nałożyłam nią płatki złota przykryte masa pękająca transparentną z DecoArt. 


Wszystkie dodatki są wycinane z papieru lub wyrywane. Do wycinania używam tych nożyczek-> Tim Holtz NOŻYCZKI PRECYZYJNE, które w naszym sklepiku dostaniecie w super cenie.


Zapraszam serdecznie do odwiedzenia sklepu i śledzenia nowości. Pojawiło się ostatnio mnóstwo pięknych tekturek świątecznych, które również idealnie sprawdza się przy takich pracach jak moja. A może Wam też potrzebny jest podobny zeszyt? :)

Po więcej szczegółów mojego projektu zapraszam na BLOGA SKLEPIKU.

Użyłam:

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)