wtorek, 15 października 2019

Urodzinowa z konikiem

Cześć kochani,
kocham koniem uwielbiam. Są piękne, dostojne, dumne i silne. Dlatego postanowiłam zrobić karteczkę z takim pięknym stworzeniem, dla miłośnika lub miłośniczki tych zwierząt. 
Pomogły mi w tym wspaniałe tekturki TEKTURKOWO.
Pięknie grawerowane tekturki, świetnie wykonane, a dodatkowo cała masa pięknych wzorów i co rusz nowości.
Będę Wam pokazywała co jakiś czas co można z nich wyczarować.





Zapraszam do śledzenia moich profili na Facebook oraz Instagram. Tam mam dla Was więcej inspiracji, zajawki nowości oraz perełek zakupowych.  
W pracy użyłam:

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)