piątek, 13 września 2019

Kraftowo fioletowy czekoladownik.

Witajcie,
dziś przychodzę do Was z czekoladownikiem trochę dla mnie nietypowym, ale za to w idealnych kolorach jak na zbliżającą się wielkimi krokami jesień. Może ktoś skorzysta z mojego pomysłu.


Oczywiście tekturka, która jest główną dekoracją czekoladownika jest produktem producenta miesiąca - FILIGRANEK.  Dzięki pięknie ażurowej tekturce moja praca nie potrzebowała więcej dekoracji. Piękne tekturki, które serdecznie polecam. Moja przykryta jest czarnym pudrem do embossingu.


Zapraszam serdecznie na BLOGA Sklepiki Gosi po szczegóły i więcej inspiracji.

W swojej pracy wykorzystałam:

Pozdrawiam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)