sobota, 1 września 2018

Papierowy lampion - kolekcja MÓJ SKARB-CHŁOPCZYK.

Cześć kochani!
Dziś już kolejna inspiracja w ramach DT Craft O`Clock, tym razem wyjątkowa, bo z tutorialem. 
Zapraszam na stronę sklepu TUTAJ

Lampion powstał z kolekcji MÓJ SKARB-CHŁOPCZYK i doskonale sprawdził się Zestaw małych papierów, z którego to wykorzystałam kropkowany niebieski papier oraz arkusz z kwiatuszkami. Białą bazę połączyłam dwustronnie klejąca taśmą PET, która dla mnie jest niezastąpiona do takich projektów. Cały ozdobiłam także uroczymi dodatkami do wycinania z kolekcji. W mojej dekoracji jest tealight na baterie, ale jeśli zdecydujecie się skorzystać z tutoriala możecie użyć innych "świecidełek" na baterię :)

Wybaczcie mi jakość zdjęć, lampy jeszcze nie dotarły a dziennego już nie miałam do pomocy :(


A gdy zgasiłam światło :)



Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy przy tworzeniu lampionu.

Jeśli skorzystacie z kursu dajcie mi link w komentarzu, chętnie Was odwiedzę :)

WYKORZYSTANE PRODUKTY:
KOLEKCJA:
KLEJENIE:
BAZY:

Taki lampion wprowadza wyjątkową atmosferę, a wykonany samemu daje ogrom satysfakcji. 

Pozdrawiam.
Dżastii.

2 komentarze:

  1. Justynko! Lampion jest Przecudowny,Pięknie się prezentuje zapalony - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)