niedziela, 16 września 2018

On the couch - exploding box z nowej cudnej kolekcji.

Cześć kochani,
Kolekcja ON THE COUCH podbiła moje serce, szczególnie arkusz nr 4. Połączenie pięknej szarości z trochę przygaszonym odcieniem żółci i różnych odsłonach daje ogromne możliwości. Praca z nią to czysta przyjemność. Moją dzisiejszą propozycją dla Was jest exploding box. Przy pomocy taśm 3D, a użyłam tu wszystkich dostępnych u nas wysokości, ścianki tego eksplodującego pudełka zyskały przestrzeni. Tym samym do dekoracji wystarczyły jedynie kwiaty z kolekcji oraz LIŚCIE z dodatków do wycięcia. Papier przyklejałam dwustronną taśmę klejącą. Doskonale pasowały mi także sznurki Mom`s Garden. Bazę wykonałam samodzielnie, doskonałe są do tego nasze białe bazy. Uzupełnieniem całości są cudowne napisy ON THE COUCH, jeden z nich zobaczycie na mojej kartce. Mam nadzieję, że zachęciłam Was do wycinania i równie dobrej zabawy z piękną kolekcją.




 



 Za poradą koleżanki spróbowałam dodać sukienkom moich laleczek odrobinę blasku, muszę jeszcze popróbować, ale już troszkę błyszczy :)


Całość wykończyłam chlapaniem. Zapraszam do odwiedzenia sklepu Craft O`Clock i zaopatrzenia się w tą wspaniałą kolekcję i nie tylko w tą: )
Pochwalcie się koniecznie swoimi pracami i zobaczcie co pięknego dla Was stworzyły moje koleżanki z zespołu http://www.craft-o-clock-blog.pl/.
Do zobaczenia :)

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)