środa, 19 września 2018

Niby błękitny album.

Cześ kochani,
dziś przychodzę do Was z trochę pokręconym albumem. U mnie jak wiecie albumów za dużo nie ma, ale w czerwcu 2018 r. miałam okazję brać udział z warsztatach u Natalii. To zainspirowało mnie do stworzenia swojego albumu. czasu trochę mało, bo chciałam go zrobić na urodziny koleżanki, miałam na to 2 dni. Ale udało mi się. Bazę albumową tez zrobiłam sama, Natalia objaśniła w genialny sposób jak to zrobić. 
Jeśli chcecie sami spróbować to najbliższa sobotę są warsztaty albumowe z Natalią w Warszawie (https://www.youtube.com/watch?v=SOojlZxIaTc), będę też ja, zapraszam :) na dole posta znajdziecie baner.
Mój album przeznaczony był dla koleżanki, która z zewnątrz jest delikatna (i kocha niebieski) a w środku dzieje się tak wiele. Album trochę ja odzwierciedla. Z zewnątrz delikatny, w środku krzyczy kolorami. Nie ozdabiałam go za mocno, trochę przez brak czasu, ale zrobiłam kiszonki i klapki na magnesy, sami zobaczycie. PS. musiał się pojawić kotek, nie mogło być inaczej.

Kwiaty z foamiranu ugniotłam sama, ten duży Natalia na warsztatach pokazywała :)




 No to czas na środek:






 



Mam w planach jeszcze jeden album tego typu.

I zapraszam do poscrapowania razem ze nami, nie trzeba mieć doświadczenia. Zapraszamy razem 22.09.2018r. z https://craft-o-clock.pl/
Pozdrawiam.
Dżastii.

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)