piątek, 19 stycznia 2018

Kleksowy róż.

Cześć kochani.
Najwyższy czas w końcu zając się tymi zaległościami. Oto kartka, która na Instagranmie, gdzie serdecznie zapraszam, już się pojawiła, tutaj dopiero dziś. Przepraszam, ale za to mam dla Was jeszcze baardzo dużo różnych prac, które ciągle zbieram, obrabiam i przygotowuję.
Dziś różowa karteczka pochlapana z mojej produkcji kwiatem z foamiranu.
Chlapania to przede wszystkim mgiełki. Pojawiły się też delikatne stemple, sznurek i kawałek ufarbowanej gazy. Tekturka oczywiście I Kropki.
Kwiatek powstał podczas zabawy nowym wykrojnikiem który przyfrunął z daleka. Listki wycinałam sama. Jak na moje prace to dosyć mało ukwiecone prawda? Ale te chlapania wyszły tak fajnie, że nie chciałam ich przykrywać :)
A w środku na specjalne życzenie zrobiłam do kompletu bon upominkowy do wypełnienia. :)

Na dziś to tyle, niebawem kolejne prace. Zapraszam.
Do zobaczenia.
Dżastii.


3 komentarze:

  1. Śliczna kartka, pięknie wygląda ten kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko! Karteczka pięknie się prezentuje , Kwiatek jest Uroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)