wtorek, 26 kwietnia 2016

Notes :)

Witajcie moi kochani.
Pamiętacie jak opowiadałam Wam o fantastycznym zlocie scrapowym w Warszawie,na którym miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez Aka (szczegóły TUTAJ). Nadszedł dzień kiedy praca skończona a zdjęcia zrobione i obrobione dzięki niezastąpionej Tinie:)
Tak wyszedł:
Wykonany ze wspaniałych papierów Studio75.
Do tego dużo płynnych perełek
Kwiaty są z tej samej kolekcji co papierki :) Komplet do wykonania wszystkiego dostałyśmy na warsztatach.



Delikatna kokardka do ozdoby.
I wspaniałe narożniki, które muszę namierzyć, a Ania nauczyła nas je zakładać :D

Niesamowitym był sposób na dziurki, nie wpadłabym na taki pomysł :) Dziękuję Aniu.
Jeszcze środek :)
Poniżej mam nadzieję ze zobaczycie mój dodatek, taki żel do efektu 3D.

Jak Wam się podoba? Może niedługo wykorzystam patenty których się nauczyłam w najbliższej pracy :)
Pozdrawiam.
Dżastii.

5 komentarzy:

  1. Ale cudny jest, te kolory,te ozdoby, no bajka :)
    kochana zdradź proszę ten pomysł na dziurki, bo zrobiłam przepiśnik i nie mam jak go "zbindować"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szczypce rewolwerowe :) do tej pory wycinałam ręcznie przy pomocy nożyka tapicerskiego. Takimi szczypcami też trzeba nabrać wprawy, bo ja np. kupiłam ale nie są na tyle ostre żeby kilka warstw przebić :)

      Usuń
  2. Och jaki fantastyczny notes, jaki dopieszczony w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny notes. Ja jestem w posiadaniu jednego notesika twojego wykonania i lezy sobie oko cieszy i szkoda uzywac zeby sie nie zniszczyl. Zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)