czwartek, 5 maja 2016

LO smile/happiness.

Witajcie.
U Was tez dziś takie piękne słońce? :) Aż szkoda siedzieć w budynku.
Z uwagi na tak piękne słońce, ciepło i zbliżający się weekend postanowiłam pokazać Wam radosne LO :)
Krzątało mi się po albumie stare zdjęcie, które aż prosiło się do wykorzystania. Więc się doczekało...
Wykorzystałam kwiaty z kolekcji UHK Gallery, pozwijałam trochę papier i uzupełniłam go tiulem.
Jeszcze kilka kwiatuszków i ramka, którą dostałam z Essów Floressów.
W tych wszystkich kwiatach i kwiatuszkach musiał znaleźć się motylek. Tutaj metalowy zdobyty na którymś zlocie, potraktowany gesso i brokatem. Dało ciekawy efekt :)
A taki kwiatowo zygzakowy szablon kupiłam kiedyś w Lidlu :)
O własnie taka rameczka :) I trochę bliżej zagięcia.
A teraz czekam na Wasze opinie życząc słonecznego i uśmiechniętego dnia :D
Tina dziękuję za zdjęcia.
Pozdrawiam.
Dżastii.

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)