środa, 1 kwietnia 2015

Wyniki małego CANDY!

Witam serdecznie.
Szybko przedstawię wyniki małego CANDY, które ogłosiłam tutaj.
Każda osoba spełniająca warunki (a było ich mało) dostała numerek. Takich osób zgłosiło się 5. Spośród tej liczby wylosowałam jedną przy pomocy generatora liczb losowych na stronie Losowe.pl. Oto wynik:
W związku z tym odważnego kurczaka otrzymuje
Anagram - Dorka_bz® gratuluję :) Proszę o wysłanie adresu na mail: jdzastii@gmail.com
Jeszcze dziś kurczak do Ciebie pofrunie :)

Dziękuję wszystkim za udział w moim candy.  Witam serdecznie osoby, które zechciały dodać mojego bloga do obserwowanych. Jest mi niezmiernie miło. Ja u Was tez będę częstym gościem :)
Na pocieszenie powiem, że szykuję od pewnego czasu większą rozdawajkę i niedługo powinna się pokazać ;)

Gorąco pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję.
Dżastii.

4 komentarze:

  1. O rany, jakie miłe zaskoczenie!!! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za chwile emocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ,i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)