niedziela, 1 lutego 2015

Walentynkowo zainspirowana :)

Witam Was serdecznie w to piękne niedzielne popołudnie.
U mnie za oknem dziś cudowne słoneczko. Wiem że zimą nie powinno tak być, ale ja nie jestem fanką śniegu więc narzekać nie będę :)
Dziś przeglądałam trochę Wasze blogi. Przy okazji oglądania pięknych prac znalazłam 3 walentynkowe wyzwania, które zainspirowały mnie do stworzenia nowej kartki.


Oprócz tego, że wyzwania zainspirowaly mnie do pracy właśnie walentynkowej, to strasznie mi się podobały zdjęcia kolorowych serc. Różne niejednolite serca tworzące całość oraz piękne kolorki :)


Do kartki użyłam stempli  Viva Decor.

Swoją kartkę zgłaszam na wyzwania
1. Wyzwanie w Craft Szafie


3 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)