sobota, 21 lutego 2015

Bajkowy motyw Alicji :)

Witam.
Dziś pisze do Was wyjątkowo późno. Zrobiłam sobie pracujący weekend, dlatego niebawem pojawi się całkiem spora ilość nowych prac ;)
A dziś przedstawię moje zmagania z bajkowym motywem Alicji w Krainie Czarów.


Kartka powstawała dosyć długo, bo nie mogłam się zdecydować jak powinna wyglądać. Ta kartka jest od razy z możliwością sprezentowania drobiazgu i oczywiście wszystko w temacie Alicji, czyli herbata :)

Kwiaty zrobiłam sama przy pomocy dziurkacza.

Myślę, że w tym przypadku nie muszę tłumaczyć gdzie jest motyw ;P

Próbowałam uzyskać odrobinę przestrzenny wygląd Alicji.

Swoją pracę zgłaszam na wyzwania którymi się inspirowałam:
 
Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam.
Dżastii.

4 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)