poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Podsumowanie inspiracji sierpniowych dla Sklepik Gosi

  Witam serdecznie,

nadszedł czas podsumowania sierpnia, co niestety przypomina jednocześnie o końcu wakacji. Sierpień dał nam wiele słońca a tym samym wakacyjnych inspiracji i wspomnień, które przez najbliższy czas możemy uwieczniać w różnych formach.

A tymczasem przypomnę co dla Was zrobiłam w sierpniu, używając produktów Filigranki.

Na pierwszy rzut wykonałam parawan ze swoimi wakacyjnymi wspomnieniami.



Wykorzystałam:

Kolejna moja inspiracją był segregator, w którym schować można wszelkie zdobyczne przepisy. to bardzo łatwy sposób na zlikwidowanie nudy, czy tez monotonii w swoich domowych segregatorach.



Wykorzystałam:

Ostatnią z inspiracji sierpniowych jest torba na prezent. Tutaj wykorzystałam już nie małą ilość mediów, których przecież nie brakuje w naszym sklepiku. W moją torbę można spakować prezent ślubny, zaręczynowy, czy rocznicowy. Sama torba już spowoduje uśmiech.


Wykorzystałam:


Oczywiście przypominam, że na grupie Sklepik Gosi - Inspiruje trwa akcja "Twórcze Wtorki", gdzie pokazujemy Wam z koleżankami nasze sposoby na różne rzeczy, tutoriale, a także odkryte przez nas perełki wśród produktów. W sierpniu ja pokazywałam magię wosków.

Teraz już szykuję dla Was kolejne inspiracje. Zaglądajcie do SKLEPIKU GOSI, gdzie czeka na Was całe mnóstwo wspaniałych produktów i nowości. Nie zapomnijcie o trwających jeszcze promocjach, warto skorzystać.

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia za miesiąc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)