piątek, 28 sierpnia 2020

Kartka z okienkiem w formacie DL dla Tekturkowo

Witam Was serdecznie,

Dziś przychodzę z inspiracją w formie bogato zdobionej kartki w formacie DL z kieszenią w środku. Oczywiście praca nasycona jest wspaniałymi tekturkami, które nadały pracy wyjątkowy klimat.

Tym razem zaczęło się od chęci użycia papierów. Jedna z nowych kolekcji Scrap Boys - Butterfly Meadow trafiła w moje ręce przez zakupy w Tekturkowym sklepie. Wyrazista i ozdobna, dlatego idealna na ślubne kartki. Oczywiście idealnie pasujacych do papierów tekturek nie musiałam długo szukać. Warstwowe okienko nadało klimatu całej kompozycji. Dzięki jego warstwowości mogłam idealnie dopasować kolorystykę do papieru, a jednocześnie nie przytłoczyć pracy. Głównym elementem pracy jest oczywiście pata młoda stojąca przy ukwieconym oknie. Nie mogło zabraknąć także wystającej spod kompozycji ażurowej serwetki oraz ukochanych przeze mnie uzupełniaczy - zawijasów. Do kompozycji dodałam także papierowe elementy ze ślubnej kolekcji Craft O`Clock.
Wszystko mam nadzieję zobaczycie na zdjęciach poniżej.



Mam nadzieję ze pomysł Wam się spodobał i sami też znajdziecie zastosowanie np. dla takiego okienka.
Pozdrawiam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)