poniedziałek, 7 stycznia 2019

Zawieszka serce ze słonikiem.

Witajcie kochani,
na początku nowego tygodnia chcę pobudzić Wasze scrapowe serduszka moją ukochaną kolekcją MÓJ SKARB DZIEWCZYNKA. Niewielka dekoracja domowa zawsze mile widziana, a do tych kwiatów często wracam w swoich pracach.
Serduszko z wikliny papierowej ozdobiłam przestrzenną kompozycją stworzona z kwiatów z kolekcji oraz uroczych dodatków. Wszystkie elementy znalazłam w ZESTAWIE KART DO PROJECT LIFE, jedynie napis jest z zestawu dodatków. W pracy dodałam także sznurek i cekiny. Całą pracę pochlapałam farbami. Uwielbiam to, że papiery idealnie nadają się do mediów,  nigdy nie mam problemów ze skomponowaniem ich z jakąś farbą czy pastą. Zawieszka do doskonały przykład.





KOLEKCJA:
-karty do PROJEKT LIFE Mój Skarb-Dziewczynka
-dodatki Mój Skarb Dziewczynka
DODATKI:
-sznurek
-cekiny


4 komentarze:

  1. Justynko! Przeurocze Serduszko - Pozdrawiam Cieputko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze takiego serduszka nie widziałam, cudowne. Masz naprawdę fajne pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo dziękuję. Sprawiłaś mi ogromną radość tymi słowami :)

      Usuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)