piątek, 11 stycznia 2019

Uskrzydlona kartka z sercem dla Sklepiku Gosi.

Cześć kochani,
biegnę do Was z nadzieją, że pobudzę Wasze wyobraźnie i zainspiruje do działania. Dziś mam kartkę w nietypowym kształcie - serce ze skrzydłami stworzona jako inspiracja dla Sklepiku Gosi.


Kartka powstała z wykorzystaniem przede wszystkim cudownych produktów naszej polskiej firmy Craft Passion w ramach akcji, do której zapraszam: Promujemy Nasze Polskie.


Zachęcam do wzięcia udziału w naszej akcji. Przewidziane są nagrody :)
Po szczegóły dotyczące kartki zapraszam na bloga Sklepiku Gosi. Tam także opis z czego ją wykonałam.


Mam nadzieję ze mój pomysł przypadnie Wam do gustu :) 
Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)