środa, 19 grudnia 2018

Wianek mój wymarzony.

Cześć kochani,
dziś nareszcie mam chwilę żeby pokazać Wam mój wymarzony wianek. Chciałam go zrobić od chyba 2 lat i ciągle nie miałam czasu albo materiałów. W tym roku postanowiłam na przekór wszystkiemu zrobić wianek. Zmobilizował mnie do tego konkurs w My Decor  (tam kupiłam też większość produktów) oraz domki wraz z ich jesienną inspiracją w Wycinance. 
Moje mieszkanie dekoruje w tym roku taki wianek:


Szyszki zbieraliśmy sami w lesie :)



Mam nadzieję że Wam się podoba. 
Pozdrawiam.
Dżastii.

3 komentarze:

  1. Justynko! Mnie Bardzo się podoba, Jest nie powtarzalny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały!!!!Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)