sobota, 15 grudnia 2018

Kocie LO monokolorystycznie :)

Cześć kochani. 
Mam dla Was dziś kolejną inspirację dla Craft O`Clock, a mianowicie LO, którym mam nadzieję zachęcę Was do udziału w wyzwaniu Art Piaskownicy. Zobaczcie tylko ile możliwości połączenia szarości można znaleźć w kolekcjach Craft O`Clock. Możecie pociąć całe arkusze, lub wykorzystać pozostałości, wszystko pięknie się łączy :) 
W moim LO bazę stanowi Basic #06. Pozostałe papierki to połączenie kolekcji: Mój skarb chłopczyk, Mój skarb dziewczynka oraz On the couth. LO przedstawia mojego kociaka, a towarzyszą mu figlarne kocięta z małego bloczka My cat friend. Przy tworzeniu warstw pomocna była taśma 3D.






Pozdrawiam :)


1 komentarz:

  1. Justynko! Ciekawa i Oryginalna jest Twoja praca - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)