poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Wakacyjne wspomnienia na LO.

Cześć,
dziś kolejna inspiracja dla Craft O`Clock. Ostatnio tego sporo, ale to dlatego że w końcu wybieram się na urlop. Nie tracę jednak z Wami kontaktu :)
Dziś coś, co nie pojawia się u mnie często i uwaga, znów bez kwiatów.


Za to dużo się tu dzieje, więc i tak jest po mojemu :) Moje LO jest warstwowe.
Jest to inspiracja na Wyzwanie #10, na które serdecznie Was zapraszam.


 Znajduje się na nim wszystko co kojarzy mi się z wakacjami z różnych okresów. Umieściłam mnóstwo haseł, dla mnie związanych z latem. Idealna do mojego pomysłu okazała się kolekcja ADVENTURE AWAITS, której kolorystyka oraz dodatki DIE-CUTS były niezastąpione. Tłem jest ARKUSZ 03, ale wszechobecne są także elementy zZESTAWU PAPIERÓW 15,25×15,25cm. Aby nadać wszystkiemu przestrzeni elementy przykleiłam DWUSTRONNĄ TAŚMĄ PIANKOWĄ 3D 2mm oraz 3mm


Czekam na Wasze interpretacje tematu wyzwania i życzę wiele inspirujących przygód i wspaniałych wspomnień.
Dżastii

1 komentarz:

  1. Justynko! Masz wiele wspomnień i wszystkie Wspaniałe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)