sobota, 4 sierpnia 2018

Dwie karteczki dwie kolekcje, czyli moje niezdecydowanie :)

Cześć!
Mam dla Was coś nowego a jednocześnie starego. Dziś kolejna inspiracja dla Craft O`Clock.
Od razu zapraszam Was do zabawy z okazji 1. urodzin.
A teraz do sedna.
Tym razem na warsztat poszły dwie kolekcje: MY CAT FRIEND oraz MÓJ SKARB-DZIEWCZYNKA. Obie podobają mi się tak bardzo, że nie byłam w stanie zdecydować się na jedną. Moja dzisiejsza kocia inspiracja powstała w wyobraźni już w dniu premiery papierów. Do jej przygotowania posłużył mi Zestaw małych papierów oraz biała Baza sztalugowa. Główną atrakcją kartki jest ukryta zabawka, ponieważ jak zobaczycie na zdjęciach nie jest to zwykły shaker box, a zabawka, jaką ja pamiętam z dzieciństwa. Śliczne koty i kłębuszki na papierkach pasują idealnie. Zawijasy zrobione są z Białego sznurka, natomiast cała zabawka trzyma się przy pomocy Magnesu. Taka karteczka z niespodzianką, może spróbujecie własnej interpretacji?




Widać te kuleczki?

  
Druga karteczka z kolekcji dziewczęcej jest mocno kwiatowa. Kolory, dodatki oraz wzorki na kartkach mnie urzekły. Ukochane przeze mnie kropeczki i w dodatku drobne, kolorowe serduszka. Na Bazie kwadratowej znalazły się papierki z Małego zestawu oraz elementy z Zestawu kart do project live. W kompozycję kwiatową wgrały cię bukiety z Arkusza 03Sznurek oraz Guziki nr 13. Obie karteczki sklejone przy pomocy Taśmy 3D oraz dwustronnej Taśmy klejącej



 

Jeśli pobudziłam jakoś Waszą wyobraźnię i coś stworzyliście dajcie mi link w komentarzu, chętnie Was odwiedzę :)

WYKORZYSTANE PRODUKTY:
KOLEKCJA:

DODATKI:
KLEJENIE:
BAZY:

Pozdrawiam.
Dżastii

3 komentarze:

  1. Justynko! Obie karteczki są Przepiękne ja jednak uwielbiam kwiaty,więc ta z kwiatami bardziej mi się podoba, Tez kiedyś miałam taką grę, Ile to wieczorów się straciło bawiąc się nią - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu masz rację, całe wieczory zajmowała taka gra inie trzeba było elektroniki :)
      Znasz mnie, też kocham kwiaty :)
      Ściskam mocno :D

      Usuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)