środa, 29 października 2014

Koszyczek trochę świąteczny.

Ponownie w dniu dzisiejszym witam wszystkich moich podglądaczy :) Ten pościk będzie króciutko.

Kiedy zobaczyłam dziś ( w tym miesiącu wszystko oglądam z poślizgiem) motyw który rzuciła Modrak w swoim nowym wyzwaniu to nie mogłam się oprzeć.
Pomysł wpadł od razu i już powstrzymać się nie mogłam, a czas miałam jedynie do dziś.Tak więc szybciutko po powrocie z pracy poczyniłam coś takiego.
Jak widać wciąż w duchu świątecznym :) 
A tutaj więcej zdjęć koszyczka :)

Ten koszyczek (moja wersja koszyczka :)) zgłaszam oczywiście do Modrak na jej wyzwanie. Szczegóły znajdziecie TUTAJ.
Co myślicie o moim ekspresowym koszyczku?

2 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)